Bu zamanlarda hareketleri nasıldı bebeklerinizin anneler. Benim ki bu ara çok huysuz. Sürekli sinirli çatık kaşlı. Emerken kendinden geçiyor gazini çıkarıcam zaman başlıyor ağlamaya. Sonra yine meme veriyorum. Bu seferde fazlasını kusuyor. Valla ne zaman nefes almaya başlanıyor anneler hadi biraz motiveeee🤭🤭🤭