Merhaba sevgili anneler, oğlum 2 yaşında ve çok hareketli. Dün zipliyordu yere atıyordu kendini. O sırada hafif ayağı burkuldu gibi oldu ve şuan yürürken hafif topallıyor, ama acıyor mu dediğimde tepki vermiyor herhangi bir şişlik de yok, bu durumu yaşadınız mi, hemen doktora gitmeli miyim yoksa biraz beklemeli miyim?