homosapiens büyük bir salonumuz var otururken açıyorum. 25 derecede direkt üstümüze gelmeyecek şekilde çalıştırıyorum ama örneğin 20 dk çalışıyor kapatıyorum onun soğukluğu ile 30 dk geçiriyoruz. Uyurken odasına vantilatör koydum oda kapısı kapalı ve karartma perde ile yatıyor çok bunaltıcı oluyor odası. Vantilatörü de yukarıya doğru ayarladım odayı baya havalandırıyor ama direkt gelmiyor yine. Öteki türlü isilikten kurtulamadım ve yattığı yer Su gibi kalkıyordu şu an ne teri var ne isiliği. Ve bir de klimalı odada oturuyorsak üstüne şort tişört giydiriyorum. Eğer klima çalışmıyorsa bezle dolaşıyor sadece. Uyurken de bez takıyorum üstüne ince müslin uyku tulumu.