Aysesirac05 4 faz ödemeleri bayramdan sonda olacak diye bi haber gördüm internette ne kadar doğru bilmiyorum bilgisi olan varmı
Keremcanannesi Bayramdan 2 ay önce 1 kere aldim bilmiyorum valla cimere yazdim yardima uygun görüldunuz yaziyo ama yatan bisy yok
Aysesirac05 Keremcanannesi bende bugün nette gördüm de bayramdan sonra yatacak diye vakalar arttığı için diyordu yazıda