Esra357 Merhaba 35 günlük bebeğim var sağlık ocağına gidicez ama çocuk doktoruna ne sıklıkla gitmeliyiz. Daha doktorumuzuda belirlemedik ne zaman gitmeliyiz siz ne sıklıkla gidiyorsunuz bir problem yoksa
Woody Esra357 ilk 3 ay sonra 5.7. Ve 9. Ay. En son 1 yaşında gittik. Aralarda gittiklerimiz hariç. Kontrol amaçlı bunlar. Saglık ocagı doktorlarının yetkinliği bebek değil. Ebelerin geneli zayen yüzyıl önceden kalma. O yüzden orayı hiç baz almıyorum
CatBoy Esra357 6 aya kadar her ay, 6. Aydan sonra 3 ayda bir 9 ve 12. Aylarda kontrol öneriliyor. Ben 1 yaşına kadar her ay götürdüm kilo takibi için.
Kk41 Esra357 6 aydan sonra özel aşı durumuna göre değişiyor.8 aylıkken gittik mesela 10. Ayda gelin demişti. Ama ilk 6 ay bıngıldak kilo boy bas çevresi kontrolü icin önemli diyorlar
Papatyaannesi_0112 İlk 6 ay aylık kontrole gittik sonra 1.5 ayda bir çağırıyor sanırım 1 yaşına kadar böyle
Mmavi Esra357 ekstra bir durum olmazsa, ayda bir rutin kontrollere goturuyorum ben doktorumuzda 3. Aydan sonra 5/7 diye devam ederiz dedi. Rutin kontrole gidince doktorunuz yonlendirir zaten🌸