berenduha Kızlar doğumdan hemen sonra bütün aldığım kiloları verdim (10 kg) ve bugün tartıldım 4 kilosunu geri almışım bile 🤣 bebeğim 3,5 aylık sanırım biraz abartmışım 🤭
Syhbyz berenduha hamılelıkte bukadar yememiştim bende hastaneden eve geldim bi iştah artışı ve delilerce tatlı yeme isteği 🥲😅
Aybarsmom berenduha vallahi yalan - emziren daha hızlı kilo verir - resmen hurafe bende veremeyenlerdenim 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Selam olsun 😅😅😅
Sakinee Syhbyz benim annemde hamileliklerinde almayıp sonra alanlardanmış bende aynı oldum hamilelik sırasında sürekli verdim çok iyiydi sonra homidi gırtlak 😂😂🤭🤭
Hamuceraa Syhbyz bende aynıyım🤦🏼♀️ Kahvaltıyı helvayla bitiriyorum ama öyle böyle değil. Gittikçe de şişiyorummm hiç mutlu değilim🙄😬
Syhbyz Sakinee Malesef ya inşallah dahada almayız ve verebiliriz😃Nedense tatlı yeme isteği var ya emzirmekle alakası vardır belki bilmiyorum yada öncedende sevdiğim için dahada bastırmıştır belkide😂😂
Sakinee Syhbyz gece kalkıp kalkıp tatlı yiyesim geliyor benimde ama artık emzirmeyle alakalı olduğunu sanmıyorum 6aylık benimkisi öyle sürekli memede durmuyor sonuçta😕 ama hala iyi bir bahane oluyor 😅😋
AloeVera berenduha 85 ile doğum yaptım on günde 75 indim iki ayda 80 oldum ahahaha😂😂 aman salla gitsin bebeğin sağlıklı mı ona bak sen
Pamuk_seker berenduha ahaha ayni ben bende 14 kilo zayıflayip 4 kilo geri aldim sonra 10.kilo verdim 10.kilo daha verirsem iyidir toplamda 20 kilo gitti ama neye yarar fazlam var hala😆