Mirosunannesi Emziriyorum Biontech aşı sonrası bebişte huzursuzluk var mıy mıy sürekli, 5 aylık . Ondan mı yoksa diş huzursuzluğumu bilemedim yaşayan var mı ki yoksa dişe yorucam çünkü
Mirosunannesi coraplarheptek ben de öyle düşündüm ama tam aşı olduğum gece başladı mız mızlığı demekki denk geldi 🙄