Niesel Ruveyda__1309kevser bende boyatmak istiyorum herkes erken daha emzirirken olmaz diyorlar 🤦♀️ En azından ek gıdaya geçince boyat diyorlar bekliyorum bende 🤷♀️
Ece06 Ruveyda__1309kevser bende önümüzde ki hafta gidiyorum nasipse bi de ilk defa boyatıcam onun da heyecanı var bakalım değişiklik yapmak istiyorum 💆🏻♀️☺️