Musam Bebeğimin bacaklarında iz yapıyor kızarıyor . Sizlerde de böyle oluyor mu ? 5 kilo 750 gram 2 numara kullanıyorum
cnsgrn Musam evet bizde 3 numarayi kullaniyorz ama yapiyo bacak ic kisimlari etli oglumun özellikle oralari kesiyo bol baglasam da ona yapcak bsey yok sonucta bagli duruyo cok uzun kalmasa da popolarinda🙂
Hanzade13 Musam benim de baya baya iz kalıyo ama siz kiloya göre biraz küçük kullanıyosunuz benim bebeğim 4700 ben 3 numaraya geçtim hala iz yapıyo ama 2 numaraya göre biraz daha iyi
ezogelinn Musam sllepy kilosuna göre bile olsa iz yapıyor molfix kullanıyorum gece boyu hıc çıkarmadıgim halde lastik izi hıc olmuyor
Gigyyy Musam siz 3 e geçin bence , biz de 5500 kg dayız 3 numara kullanıyoruz ,4-9 kg iceriyoruz zaten ,biraz daha rahat etti,her anne aynı şeyi söylüyor ,sleepy böyle sanırım
cnsgrn Musam yani normal diye dusünüyorm valla 3 ay kontrolune gitmedik 2 aylikken 6.100 gramdi ben 2 aylikken falan gectm 3 numaraya bezi büyütün 3 numara alin
cnsgrn Musam normal bence oglum suan 6.750 gr ama yavas yavas 4e de gecebilirz. Cok sıkıyosa büyütn sizde numarayi
Beyziikoo Musam Evet ben de kullandım 3 numaraya kadar baktım sıkıyor Molfixe geçtim Sleppye göre çok daha iyi.
haziranin25i Musam doktorum bir kere bezinin oturduğunu gördü ve sonrasında ne yapmam gerektiğini söyledi sizede söyleyeyim. İç lastik kısımlarını elinizle açın külot bez kullanıyorsanız bel kısmını elinizle açın. Ben bunu yaptığımdan beri hiç kesmedi.. Kızım 7 kg 4 numara bez kullanıyoruz
1ana1bebe Musam sleepy evet iz yaliyor bende bı 4+ kullanıyorum 9 kg, külot bez kullandım onda lastik izi olmuyor ama daha küçük olduğu için kulat bezle rahat edemedim ayakta durmaya başlayınca birdaha külot bez denerim 🌼 siz bence 3 e geçin artık rahat edersiniz malum hava sıcak isilik yapmasın bacaklari
civcivannesiii Musam 3 numaraya geçin bence ben yeni doğmuş bebeğime 2 kullanıyorum 3550 kg tam oluyor sizinkini sıkması normal
oyku_moms1 Musam evet bizde de iz oluyor 4 kilo kızım 2 numara kullanıyorum şimdi 3 numara sipariş verdim onu deneyeceğim
Nurcannn Musam ne kdar büyük alırsan al yine yapıyor sanırım ben ondan dolayı sürekli bez numarası büyüttüm yinede yapıyor:) ama siz küçük kullanıyorsunuz büyütün bnce