Sevgili anneler bebeğim doğduğundan beri gündüz uykusu hep çok düzensiz zamanla düzelir düzelir dediler düzelmiyor 5 ay 20 günlük geceleri uyurdu şimdilerde geceleri 10 kez kalkıyor üstüne 2 aydır meme reddi yaşıyoruz ayakta zıplayarak emzirmeye çalışyorum uyku sersemi yerine yatırır yatırmaz gözler fal taşı birde gülüyor mama denedim yemiyor benim gibi olan var mi gerçekten kafayı yemek üzereyim ne zman geçecek geçer mi bu çocuk büyür mü :( :(