Esfa Bebeğim 6aylık oldu popo arası pişik oldu 3gündür ne sürdüysem geçmiyor bi öneriniz varmı acaba bide çok sık kaka yapıyor mama veriyorum mama içinde hemen az da olsa kaka yapıyor hemen bekletmeden alıyorum altını
Kevseryldz Esfa toz kil al canım suyla yoğur sür kapa poposunu birde bebeği değiştikten sonra 5-10 dk açık kalsın. Sudocream de iyi geliyo
changeyourlife Esfa zeytinyağını ısıtıp soğuduktan sonra sürerseniz etki ediyor, ben mustela pişik kremi kullanıyorum ufak bi kızarma da olsa hemen etki ediyor.
Esfa Teşekkürler sudocrem mustele bende kullanıyorum ama fayda etmedi şimdi evde balmumu saf zeytiyağı yaptım sürdüm onu çok iyi die duydum bakalım inşallah benim kızıma da iyi gelir
Esfa Onuda kullandım sürekli açık poposu alt açmasını seriyorum altına öyle bırakıyorum galiba mamadan bizimki çok sık kaka yapıyor
SongulTurk Esfa canım pudra öneririm altınıda tutabildiğin kadar açık bırak. Havalar sıcak kremler işe yaramıyor niyeyse