Rose1221 birşey sorabilir miyim? 4 aylık aşısında hemşire kan damlası vereceğim dedi ararım dedi ben aradım sonradan hallederiz ben sonra ararım sizi dedi damlayı almaya gelirsin dedi şuan 5 ay 3 günlük oğlum kullanmadı o günden beri bi sorun olur mu yada ben kendim gidip eczaneden almalı mıyım ? Birde alırsam ne marka almalıyım ?