Kajuuu ben bakıcımla beraber gittim. giriş yaptırdığımız yerden çıkış yaptırdık, çıkış evrağını bakıcı servisine götürdük bu kadar.
eğer bakıcınızla beraber gitmiycekseniz istifa lazım, ve mutlaka kimlik bilgileri. çünkü çıkış için doldurulan kağıtta nufüs bilgileri, kütük ve adres soruluyor bilginiz olsun 😊