Glsn58 Arkadaşlar 17 günlük bebeğim var emziriyorum gözümde şişme ve kızarma oldu doktor cefaks 500 mg antibiyotik yazdı bebeğe zararı yok vs dedi ama içinde emziren kullanır yazmıyor direk kullanan oldu mu bilgi verir misiniz lutfen
Hiranurun_annesii Glsn58 bebeğim 47 günlük ağır grip geciriyordum bu hafta doktorum bana da cefaks verdi ayni zmnda cocuk doktoruna da yazdim kullanbilirsin sıkıntı olmaz dedi
Glsn58 Tugba10-5 prospektüsünde faydası bebeğe vereceği zarar ile kiyaslayarak yazabilir demiş o nedenle endişe uyandirdi
Esraa- Az öncede yazmştım gerçi ama ilacı doğumdan çıkar çıkmaz yazmştı doktor emziriyordum bir de. Sorun yaşamdm.