Canim benim kuzenim goz doktoru bebegimi goturdugumde kayma vardi komtrol etti gormesine falan bakti . Zaten goz kaymasi gecici dedi hani derler ya bebekler bakisini bilemez vs .katarak dan ben suphelendim dedi nadirde olsa yeni doganlarda oluo ve ilac tedavisi ile gecio sayet gecmezse 1 yasinda ameliyat oluyo dedi ve basit bi operasyon falan .. ama geneli ilac tefavisi ile gecio dedi