Aybarss03 Karnımda az var ince İnce. Ama bacağımda kasıklarıma doğru var belirgin olarak birde bugün gördüm kalçamda çatlamış 🥴🥺 baya moralim bozuldu kalcamdakini görünce. Ne iyi gelir tamamen geçmese bile ne azaltır 😕 32 gün önce sezaryen doğum yaptim
LadyMarmalade Aybarss03 bende burda bekliyim 1 senedir geçicek diye bekliyorum. Ama bekliyorum sadece birşey kullanmadım 🤪
cnsgrn Aybarss03 oglum 3 ay 7 günlük hamileyken de olmadi dogumdan sonra da cok sükür yok catlagim. Hamileyken bol bol bebe yagi ve biooil catlak kremi kullanmstm. Ama lieracin catlaklari tam anlamiyla gidermese de görüntüsünü azaltan bi krem var diye biliyorm istersenz araştirn