Şimdiden bunları düşünmeyin ,bebeğinizle bol bol vakit geçirin ,bu zamanları bir daha geriye gelmeyecek . Ben öyle yapıyorum .O uyuduğunda eşim yanında duruyor bende yemeğimi yapıyorum o kadar .Kendinizi yıpratmayın hamarat anne olacağım diye , zaten covidden dolayı gelen giden olmaz ki kabul etmeyin de bence . Bugünlerinizin keyfini çıkarın ,bebeğiniz uyuduğunda eşinizle vakit geçirin .hem size hem eşinize iyi gelecektir