Minik12_3 Öyle sormayın aylık 6 kutu bitiyor bizim deli para sormayın,400 gram var bir de başka yok ,85 TL alıyorum ben e bebekte öyle ,Trendyolda vs .fiyat farkı vardır 😔canlari sağ olsun tabi ama bulamamak da can sıkıcı ,biraz daha büyüyüp gaz sorunu ortadan kalksin optripoya geçmeyi düşünüyorum