Merhaba kızlar 11 haziran son adet tarihim , 24 haiziranda tek seferlik ilişki de hamile kaldım 12-13 hasta içinde ertesi gün hapı almıştım , çarşamba günü doktora gittim kese var bebek yok bir hafta sonra tekrar gideceğim belki ilaç daha sonra düşük yapabilir dedi artık ne kadar doğruysa bel ağrım ve karın ağrım var bunşa bir ilgisi olabilir mi?😔