Mom567 https://resimyukle.io/r/B08IohoayK kızlar bu aparattan aldım denedim çok güzel yaptı ben kalın severim ama çokta kalın değil gayet güzel
Kadifemsii Mom567 ben limon sıkacağı ile yapıyorum 😀lezzetlide yaparım herkes çok beğeniyor bu arada elinize sağlık
Ahkukulivahkukuli Mom567 yahu bu aletler bana uğraştırıcı geliyor nedense elimle acmak daha pratik geliyor ben mi tuhafim anlamadım sarma makinesi de öyle uğraştırıcı bence 😂
Ysfmt Mom567 ellerinize saglık.bu aparatlardan ben de almayı düşünüyorum da vip ahmet markalı olanın daha ince yaptıgı söylenıyor.rica etsem kesilmiş halini de atar mısınız.kalınlıgı merak ediyorum
Mom567 Kadifemsii bununla çok basit oldu valla bende elimle yapıyorum normalde ☺️ Teşekkürler bu arada ☺️
Mom567 Ysfmt bana da annem aldı çok görüyordum internette ama almıyordum , pişiricem Akşama atarım canım olur mu
Mom567 Ysfmt ve bir de şey bir tanesi hafif bölündü gibi oldu o ara inceliği gördüm gayette güzeldi çok kalın değildi
Deletedmom5455451 Bende aldım daha denemedim yapanlar Bi tarif yazabilir mi bem hamurunu tutturamıyor şekil veremiyorum
Mom567 Deletedmom5455451 https://resimyukle.io/r/VBbwoGd1wY ben bu tarifi yaptım ama malzemelerini azaltarak yaptım ama baya un yedi elime yapıştı çünkü hep
Mom567 Ahkukulivahkukuli sarma makinesi bence de uğraştırıcı ama bu bir anda 4 tane yapıyor ya çabuk bitti ve gayette hızlı oldu ☺️☺️
Deletedmom5455451 Ahkukulivahkukuli ikiside ilk yapanlar için iyi olur sanki sarmadan sıkıntı yok da içli köftenin şeklini veremiyorum