Efem123 iki hafta kadar sürdü sonra silikon uçla emzirmeyi başardım, iki üç gün onunla emdi, emerken uyuyordu o sırada silikonu çıkarıp normal göğsümü verdim derken dört beş gündür normal emiyor çok şükür. Tabi bu süreçte baya zorlandım, Silikona alıştırırken içine süt sıktım şırıngayla, göğsüme alışsın diye de üstten süt akıttım, göğsümü ağzına verip kenardan çaktırmadan şırıngayla süt sıktım. Aynı sorunu yaşayanlara fikir olsun