Merhabalar. Tayinim farklı bir şehire çıktı taşınacağız. 6 aylık bebeğim var ben gidip yapamam yani. Evi temizlemesi için temizlik elemanı tutacağım ancak ben yanında olamayacağım. Ben yokken ne kadar iyi yapabilir temizliği kafama takılıyor. Gidince yaptırsam temizliği, bi yandan nakliyatçılar eşyaları indirirken bir yandan ev temizlense öyle de tüm ev daha mı çok karışır diyorum. Eşyasız temizlik daha mı iyi olur diyorum kafam karışık. Sizce nasıl yapmalıyım Fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar.