Bebekmasharbulut Merhaba anneler , 3. Aydan itibaren destekli olarak Bebeklerimizi oturtabiliyoruz . Fakat bunun icin beni çok markanın destekli minderi var. Aranızda alıp kullanan var mı ? Var ise bilgi paylaşabilir mi ? Teşekkürler 🤩
MotherOfAlmila Bebekmasharbulut Canim 3 ay cok erken degil mi? Benim minnak 4 aylik oldu. Kucagimda destekli oturuyor sirti gogus kismima donuk olacak sekilde. Bel, kalca icin sakincali olabilir.
Melis84 Oturtmaya başlamak için 3. Ay çok erken diye biliyorum. Destek minderleri hakkında bilgim yok,Hb da bakıyorum memnun olan da var gereksiz diyen de, üste kalsın biz de öğrenelim 👍