ikiKudurukAnnesi Kızımın altonı degişirken gördüm poposunda beyaz beyaz noktalar var mantar gibi bu neden olur yaa mantar mı acaba böyler bir şry ile karlılaşan oldu mu ?
Kaganalis ikiKudurukAnnesi bazi pisikler oyle oluyor. Benim oglumunda olmustu. Pisik kremi surdum gecti. Mantarsa eger pisik kremiyle pek gececegini sanmiyorum.
Minikkusunannesi-1 ikiKudurukAnnesi benim kızımdada farkettiim 4-5 gündür minik sivilce şeklinde kantoron yağı ve pişik kremi sürüyorum hafifledi gibi biraz
Mimi90 ikiKudurukAnnesi merhaba canım onvelıkle iyi bayramlar poppsunu suyla yıka ıslak mendil surme pamuk yardımıyla bastırmadan nazıkce kurula sudocrem sur birde sureklı dehıs saat bası altını gecmıs olsun
Esmece ikiKudurukAnnesi Aynısı bende de oldu testlere girdi ama çok şükür temiz çıktı ateslenmeye de bağlı olabiliyor böyle şeyler sürekli yikadim ben poposunu birde doktor desitin diye bir krem verdi onunda sayesinde geçti çok şükür
Kaganalis ikiKudurukAnnesi havalar cok sicak. Ondan olmuştur. Bizimki alerjik ishalinpisik yapiyor oyle sivilce gibi oluyor. Islak mendil kullanmayin suda yikayin her bezde sik sık. Sonra krem surun 5 dk falan acik bekletin. Ben hemen boyle mudahele ediyorum. 3. Bezde rahatlamis oluyor.