Hbbknk bı haftadir 5 dk emiyor ondan sonra emiyor bırakıyor sürekli öyle tekrarlıyor ama önceden öyle değildi gayet iyi emiyordu ama emzirmeme rağmen niye kilo alımı yavaş sütüm mü gelişimine yaramadı ney bilmiyorum bende iki ay sonra doğum yapan kişilerin bebeklerine bakıyorum ve doğum yaptığında 800 gr bebeğimden fazlaydı ama maşallah sadece anne sütüyle çok iyi kilo alıyor benim bebeğimden daha kilolu olmuş dahada iyi olur inşallah ama öyle de olunca bu sefer bebeğime bakıyorum üzülüyorum niye böyle diye doktur da kilosu normal diyor