Momys_-girl Merhabalar. 2bucuk aylık kızım var ve bugun ilk defa keçi pisliği gibi kakasını yaptı minicik taş gibi her tanesi acaba neden olabilir bilgisi olan var mı?
Pares Momys_-girl anne sütü mü alıyo mama mi kabız olmuş bebeğiniz ılık suya sokun biraz popo kısmı suda kalsın kakasını kolay yapmasını sağlar
Serrakus Momys_-girl zannetmiyorum suyla ilgisi olacağını. Su verin az az çay kaşığı ile. Benim bebeğim 1 buçuk aylıkken ve 2 aylıkken iki kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Götürdüğümuz prof su vermemi söylemişti az az o zamandan beri veriyorum.
Momys_-girl Pares her ikisinde veriyorum birde havalar da cok sıcak burada hava degilikliği de yapmış olabilir
Beyziikoo Momys_-girl Bugün aynısı bana da oldu birinciyi yaptı avuç içi kadar katı kaka, ikinciyi yaptı o da bir tane nohut kadar dedim kabız oldu heralde. Sonra akşam yaptı eski kıvamıydı şükür ki.
Mombaby123 Momys_-girl mama veriyorsan olabilir canım ben anne sütü verdim sadece ishal gibiydi ilk zamanlar doktor normal demisdi
homosapiens Momys_-girl bence devam ederse doktora gidin mamada yapmıs olabılır suya gelırsek gelişim gerılıgı yapabılır bı doktora danısın derım sıcakta olsa önermıyorlar ben 5.5 aylıkken vermeye basladım su
Momys_-girl homosapiens evet bende su ile ilgili iyi şeyler duymadım ama biz suan annemler deyiz Antalya da Bu aralar da cok sıcak oldugu için yengem su verelim dedi günde 2 defa 2 şer çay kasıgı veriyorum