Mertin_annesi olaya böyle bakmayın ama böyle bakarsaniz cocugunuza bakmak size eziyet gibi gelir , görev gibi gelir o bi gorev degil sizin caniniz sadece siz degil tum anneler yasiyor bu durumu bebek bu sonucta durdan anlamaz yaptan anlamaz bence bebeginizle keyif almaya bakin inanin buyydugunde o zamanlari ozluyorsunuz herseyi degisiyor benim kizim 9 aylik gunde 4 saat 5 saat uykuyla 1 hafta 2 hafta gecirdigim gunleri bilirim kahvaltimi aksam 4 te 5 te yaptigimi bilirim ama onceligim her zaman cocugumdur siz mutlu bir anne olursaniz bebeginizde mutlu bir bebek olur cocuklar hissediyor eger yaninizda size yardim edecek birisi varsa bence bir kac gun cagirin yada siz gidin biraz bebekle ilgilenilsin siz kendinize vakit ayirin dinlenin enerjinizi toplayin iyi gelir donem donem hepimiz bunaliyoruz elbet ama onlarin bize ihtiyaci var sevgimize ilgimize