Ayberkalim Merhaba arkadaşlar. Oğlum 4 aylık iki gündür ishal var. Şimdide baktım çok kötü pişik olmuş. Normalde mustelanın pişik kremini kullanıyorum ama fayda etmiyor o. Doktorun sizin bebeğiniz için yazdığı eczanede satılan pişik kremi var mı acaba?