Cgdmltr93 karanlık ortamda durması lazım. Ben hep salamura şişesini siyah poşete koyup karanlık bir yere koyarım uzunca dayanır ama yengelerim güneş gören odada beklettiler hep kötü oldu onlarınki. Ananemde demişti rahmetli yaptağı karanlıkta sakla die