Aybarsmom Lonewolf haftada bir köyden indim şehre misali çarşıya iniyoruz bir cafede falan anca belki 😅
Lonewolf Aybarsmom şansınızı deneyin veya bazı fotokopi çıkaran yerler parayla indirip veriyor onu da araştırabilirsiniz 🌺
Aybarsmom Lonewolf bunu sorarım iyi fikir 👍🏻 Çok tesekkur ederim ilgilenmenize ve vakit ayirip yazmaniza 🌹
Lonewolf Aybersa tam bilgim yok ama KPSS b grubu olarak yazın ve ÖSYM den bakabilirsiniz.Bu sınav 2 yılda bir oluyor sanırım.
Furug Aybarsmom bizimde oyle ama yinede cok yoruluyorum artik hayirlisi siz ne istiyorsunuz? B grubu memurluk ?
Aybarsmom Furug aynen en azindan en kotu ihtimal 70 alabileyim kafasindayim bakalim insallah yapabilirim birseyler