Sedagmlksz Arkadaşlar bebeğim 22 günlük her memeden sonra kakasını yapıyor az veya çok gazıno da çıkartıyor alttan acaba her memeden sonra kaka normal mi? Başına gelen var mı? Bazı yorumlarda süt yaramıyor beslenemez yazıyor da korktum
Seyyid_Ali_2021 Sedagmlksz Benimde oğlum 14günlük aynı şekilde az veya çok emdikçe yapıyor doktoruma sordum birşey olmaz zamanla yoluna girecek dedi.yapamayıp ağlamasından huzursuz olmasındansa yapsın birşey olmaz Allah’ın izniyle 🤲🏻
Cns78 Sedagmlksz bizim de 26 günlük, her emzirmede neredeyse kaka yapıyor, hatta sabahları tek emzirmede 3 bez değiştirdiğimi biliyorum . Ben amne sütü içen bebeklerde normal diye okumuştum, umarım sorun yoktur 🙏🏻
hediyeugrac Sedagmlksz bence güzel bir şey yenidoğan bebekler günde 10 kereye kadar kaka yağarlar doktorumuz böyle söylemişti
Gizemgnsyagci Sedagmlksz evet normal çünkü sıvı direk iniyor 3. Aya doğru tamamen düzeliyor yararlı olanları alıyor zaten bebek sütten
Sinon Bebeğin kaka yapması çok xok normal. İlerleyen zamanlarda yapmayınca o yaptığı her güne şükrediyorsunuz 🙈 7 günlük bizde de aynı durum söz konusu hatta emziriyorum yatiriyorum yapıyor tekrar dalsın diye tekrar emziriyorum yine yapıyor bezi değiştiriyorum yine yapıyor 🤦♀️
Fabulas Sedagmlksz bebegım suan 2.5 aylık ilk zamanlar sadece gece 12 adet kakalı bez değiştigimi bilirim hatta resmini bile çekmiştim hatıra:)
Melikeeeecansuu Sedagmlksz benım bebegımde oyleydı her emdıkten sonra 3kere degıstımı bılıorım 2dk ıcınde gunluk 5 6 kere yapardı suan 2aylıqız 1haftadr degıstı 4gundur yapmuordu buqun yaptı cok sukur ınsan kafasına takıp bı sorunmu var dıe ama bagırsakları yerıne gelıormus oyuzden artık boyle aralıklarla yapacakmıs