Merhaba 1,5 ay önce spinal sezeryan oldum benim durumumda olan arkadaslar veya cevresinde olanlar varsa paylaşımlarınıza ihtiyacım var . Konum şöyle
birkaç gündür regl olacakmışım gibi karnımın içi ağrıyor hatta belim ve bacağımdada ağrı ara ara hissediyorum. Doktora gideceğim en kısa zamanda ama insan merak ediyor bunun sezeryan ile alakası var mı ?