BATURALisMOM Kizlar derin dondurucu kullananlar sandik tipimi kullaniyorsunuz yoksa cekmeceli mi ? Küçük bi dondurucu alicaz ama karar veremedik. Cekmeceli olursa 3 cekmeceli düşünüyoruz ama sandik tipi daha cok aliyor gibi geliyor bana. Sizce ??
Reyna BATURALisMOM çekmeceli olanlar görünüş olarak daha estetik ve daha az yer kaplıyor ben sizin yerinizde olsam öyle alırdım
Ah_neredeee_vah_neredeee BATURALisMOM Çok fazla ürün saklamak derdindeyseniz sandık tipi . Ama çok malzemem yok diyorsanız çekmeceli olan daha iyi oluyor
Aalya BATURALisMOM annem İstanbulda ki eve normal buzdolabı gibi çekmeceli aldı yer açısından kullanışlı. Köydeki eve de derin olandan aldı. Çekmeceli olanın cekmecesi kırıldı bir tanesinin bekodan almıstı 😒 ben olsam yerınız varsa derin olandan alırdım
SeSa24 BATURALisMOM kesinlikle çekmeceli daha düzenli derli toplu oluyor sandık tipi olanlar salı pazarına dönüyor içi