theAna musakka ve karnı yarıklık için patlıcan kızartıp koydum musakkalık için olanların yanlarına birer tane domates rendesi koyup öyle poşetledim, taze fasulye koydum epeyce ben Bursa’da köyden toplatıyorum çok lezzetli olduğu için severek yiyoruz domates ile birlikte hafif kavurup öyle poşetledim, bezelye koydum, vişne koydum, kurbanlık etleri kuş başı ve kıyma olarak ayarladım onları koydum, ilikli kemik suları koydum sırada barbunya var onuda koyucam. Meyve olarakta kayısı, şeftali ve çileği önce şoklayıp sonra poşetledim oğlum kışın severek yiyor şimdilik bu kadar bakalım. Seviyorum yazın doldurup kışın yemeyi 😂