Deletedmom5454 16 gün oldu doğum yapalı hani devlet süt ve çocuk parası veriyormuş nerden nasıl alırım ?ayrıca hamileyken sigortam yattı toplu para veriyorlar ya onu nerden nasıl alıcam bilgisi olan yardımcı olabilir mi