Nilaybaysun Bebegım 2 aylık gündüzleri sıksık emiyor fakat gece uykusun gecince 4 saat 5 saat uyuyor çok rahat ve acıktıgında kendi uyanıyor yinede geceleri 3 saatte bir uyandırmak gerekirmi
Nilaybaysun Pamircik Gizemgnsyagci teşekkür ederim içim rahatladı kendimi uyandırmadığım için suçlu hissediyordum 🥰