Bugün bebeğim 5 aylık oldu 5 aydır aralıksız 3 saat uyuduğumu hatırlamıyorum son 3 gündür ise saat başı uyanıyor .. kaşık mama ve hazır püreye başlattı doktorumuz iki hafta önce bunalrı da yerse kesin uyur dedim hayır uyumuyor daha çok sancı çekerek tuvaletini yapmaya başladı . 1 aydan beri de mamaya başladık sütüm yetmiyor diye karnı doysa da banyoda yapsa uyumuyor .. gece mamasını bi kerede bitirmiyor azar azar saat başı kalkarak içip uykuya devam ediyor . Nasıl düzeltebilirim mahvoluyorum tek başıma eşim doğdu doğalı diğer odada uyuyor tek başıma çok kötüyüm 🙁 lohusayken doğumda hep tektim gurbetteyim 😔 akıl verin lütfen 😩