Minikannesiii0655 36 günlük bebeğim var nefes alırken karnı çok şişip iniyor neden böyle olur normal mi acaba bide çok hızlı nefes alıp veriyor doğduğundan beri Böyleyiz
Cancansmom Minikannesiii0655 benimki de öyleydi bu bir sorun mu bilmiyorum açıkçası. Ben normal dedigini hatırlıyorum doktorun.
HypnoticPoison Minikannesiii0655 bebekler karından nefes alır bebek nefesi diye bir terim vardır hatta
Cigdemasya Minikannesiii0655 Bebekler diyafram yoluyla nesef alır diyafram dan nefes alan yetişkin yaşlı yada bebeğin karnı şişer ve iner bu onun sağlıklı nefes aldığını gösteriyor endişelenmeyin keşke bizlerde diyaframımızı kullanabilsek ben çabalıyorum ama zor oluyo😁 öpüyorum miniği
Minikannesiii0655 Cancansmom kontrole gidince soracağım bende kalbinde delik vardı kapanır ama dedi ondan mı bilmiyorum korktum açıkçası 🥺
mervism Bütün bebeklerin o şekilde oluyor normal 😊 dakikada 40-60 arası nefes alışverişi de normal isterseniz bi sayın