melisaninannesi ben 22 aylikken biraktrdim kizima oncesinde anlattik bir hafta kadar sik sik daha sonra esimle tamircilik oynadilar hep birgun emziginin ucunu makasla kestim sonra eskisi gibi tat vermedi emzigi emmek agladi ilk gun bende baban tamir yaptrmaya goturdu bozulmus bu kizim dedim oyle oyle birakti ama ortalikta hic emzik birakmadm hic hatirlatmadim dikkatini dagittik uyurkende emziksiz basladi uyumaya