Herkese merhabalar güzel anneler ,
Benim bebeğim bugün 3.ayına girdi çok şükür . Sırf anne sütü veriyorum emiyo maşallah. Fakat ben emzik hiç vermedim tercih olarak vermeyi düşünmüyorum. Hem ağız , diş yapısı bakımından hem de memeyi bırakma korkusundan dolayı ve bir de hava yutması daha fazla oluşuyomuş ileride bıraktırması da bi hayli zor diyen çevremde gördüğüm insanlar var . Lakin kendi annem ve kayınvalidem diğer tüm tanıdıklarım vermemi öneriyo. Yani kızım parmaklarını ağzına götürüyo onlarda emzik istediğini söylüyolar bu doğru mu sizce ? Benim gördüğüm kadar pamukçuk var dilinde ( hergün temizliyorum bu arada ) sanki onla uğraşıyo ki gerçekten de öyle. Daha rahat uyurmuş daha iyi hissedermiş öyle söylediler bana. Sizler neler yaptınız? Kullandınız mı ? Yada ne gibi sorunlar oluştu önerilerinizi bekliyorum teşekkürler . Sevgiler 🤍