Momys_-girl evet suyun bir zararı yok ama doktorlar su verip bebeğin karnını boş yere şişirmeyin diyorlar. Çünkü bebeğin midesi çok çok küçük. Emziriyorsanız eğer kesinlikle suyu karşılıyor ama sık sık emzirmeniz gerekiyor çünkü çok terliyorlar. Mama veriyorsanız evet su verin çünkü anne sütü kadar karşılayamıyor. Ama bence 1 2 çay kaşığından birşey olmaz