Merhaba kizlar 11 gun once sezaryen oldum. Henuz korse takmadim. Owlinin dogum sonrasi korsesini aldim. Ne zaman takmaliyim bilemedim dikislere zarar gelmesinden korkuyorum. Ama biraz gobegim var ve oylece duruyor ve sarkik duruyor bu durum beni cok uzuyor toparlanmak istiyorum. Korse takanlar ne zaman basladiniz ne kadar surede ise yaradi yardimci olur musunuz?