Kızım 13 aylık oldu genelde zaten istahsizdi yediği şeyler sayılı onların da çoğunu ben oyuncaklarla kandırarak filan anca yediriyordum 1 hafta önce azı dişinin biri patladı 2 gündür de hiçbir şey yemiyor zaten zayıf görünüyordu daha da yüzü minicik kaldı haftaya Çarşamba için randevu alabildik doktordan ama size de sormak istiyorum ne yapabilirim nasıl düzelir sabah sadece 2 zeytin bir iki dilim kavun yedi ve emiyor bu kadar