Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık 3 gündür ateş ve ishal var ve sadece 2 kez kustu, dün gece acile götürdük fitil serum filan verdiler ateşi biraz düşmüştü, sabah 6 gibi tekrardan çıkmıştı ateşi ılık suyla duş aldırdım dolven verdim gene düşmüştü ateşi. Bu arada doktorumuz da gece 3 tane iğne ve vitamin verdi iğnenin birini az önce vurulduk, fakat aşırı ishal var neredeyse 20 dakikaya bir bez değiştiriyorum ishalin geçmesi için ne yapabilirim ne olur yardım edin ?