Kızlar kızım 17 aylık oldu hala beslenme problemi yaşıyoruz. Ne zaman geçicek bilmem çok yoruldum artık. Sabahları kahvaltı yapmaz zorlayarak bulamaç yer yoğurt ve çorba olmasa aç yaşıcak artık. Son bir kaç gündür ise yemek yerken sürekli karnını şişirip içine çekiyor yemek istemiyor. Tuvalet problemi yok neden yapıyor olabilir ki karnını şişirince hentbol topu kadar büyük oluyo 🙄 değişik hareketler yapınca korkuyorum da bişey mi var diye. Herhangi bir ağrısı huzursuzluğu yok