Eymenim18 hırıltılı öksürüklerde yani ciğer enflasyonlarında( balgamlı öksürük) daha çok kullanılıyor diye biliyorum. Bizde de var ama kızım 4 yaşında iken almıştık ne zaman acile gitsek öksürük varsa ( kötü öksürük) onu takıyorlardı. Biz de Dr tavsiyesi ile eve de almıştık. Çok kötü ise öksürük ve Dr önerdiyse bilmiyorum kullanılabilir sanırım, üstte kalsın diye yazdım, belki bir sağlık çalışanı daha iyi yardımcı olur size. Çok geçmiş olsun