[silindi] 10 ay 23 günlük oğlum var. Gece 2 kez falan ağlayarak uyanır sakinleştirir uyuturum çoğu zaman zor durumda kalmadıkça emzirmiyorum. Gün içinde ne zaman isterse emziriyorum. 3 öğün yemek yer. Sabah yumurta peynir zeytin avakado. Öğlen meyveli yulaf yada çorba tarzı. Akşam kıymalı sebze yemeği veya pilavlar yoğurt gibi. Gün içinde 2 kez uyur oda zorla sallayarak. Birazcık huysuzdur diş dönemi malum idare ediyorum. Yürüme yok sadece oturarak yan yan ilerliyor😂 arada baba dede gibi şeyler diyo o kadar