Bebeğimin dilinde beyaz hafiften pamukçuk oluşmaya başlamış ya da süt lekesi anlayamadım . Karbonatlı suyun ağızdaki pamukçuğu bir sonraki sefere daha da azdırarak getirdiğini öğrendiğim için yapmıyorum onun dışında önerisi olan var mı yada beyaz dil anne sütü alan her bebekte mi olur normal midir