Oğlum 2 aylık ve 2 gündür kaka yapmıyor gazını çıkarıyor ama ıkınıyor ıkınması geçince emziriyorum uyuyor mama takviyesi de var sütüm az olduğu için fitil verme taraftarı değilim alışır diye duymuştum kayınvalidem bi kere benden habersiz vermiş çok kızmıştım şimdi de aynısını diyor fitil ver diyor yine benden habersiz verir diye korkuyorum ne yapmalıyım normal mi kaka yapamaması?