Dudunur07 Mrb iyi geceler annişler benim 18 günlük bebegim var gaz sancısı çok kasiyo kendini ve ikiniyo yarın doktora çıkcam siz ne önerirsiniz şimdiden teşekkürler 🙏
Gulzar Dudunur07 gaz giderici damla kullanıyodum ben doktoruna sor o yardımcı oluyo birazcık 3. Aya kadar oluyo gaz sancıları malesef
Minikprenseees Dudunur07 gaz masajları var youtubeda ona bakabilirsin karnına zeytinyağı ile yap özellikle. Dr bize karnına direkt temas etmeden kıyafetin üzerine sıcak su torbası dedi o da rahatlatıyor. Senin beslenmende etkiliyor
defnesmoms Dudunur07 ayaklarını sıcak tutun bol masaj ayaklarını karnına çektirin rezene kimyon tohumu kaynatın için kış bebeği olduğu için gaz damlası kullandık biz yine çare olmadı
mucizem61 beslenmene dikkat et cnm bol bol masaj yap gaz damlalari var ama inan ki denemedigim kalmadı hiç biri de ise yaramadi bide yediğin yemeklere çok azcik kimyon at gazi önlüyor benim oğlum 3 ayı bitti anca rahatladı
SevcanEbrar Biogaia düzenleyeci çok işe yarıyor. Kimyon çayı yap kendin iç sütünden bebeğe de geçiyor. Yediklerine dikkat et ayaklarını sıcak tut bebeğinde. Gaz masajları yap.